Veškeré opravy provádíme s maximálním důrazem na dobře odvedenou práci.
Oprava Vašeho vozu nemusí stát desetitisíce korun.
Pravidelný servis a používání kvalitních dodávaných náhradních dílů zajistí dlouhou životnost Vašeho vozu.

Nabízné systémy LOVATO

LOVATO

1 Zpětný ventil, přes který je nádrž plněna. 2 Tank: obsahuje metan v plynném stavu. 3 Ventil válce: umožňuje průchod plynu do Společenství a výstupu z nádrže. 4 Redukce: má funkci snížení tlaku plynu. 5 Filtr plynu. 6 Plynový vstřikovač: aplikujte správné množství metanu do každého válce. 7 Přepínač:. umožňuje přepínat mezi plynem a benzínem a ukazuje stav plynu v nádrži. 8 Plyny řídící jednotka: přijímá signály z různých čidel a vypočítává množství.

LOVATO Easy Fast OBD II

Systém sekvenčního vstřikování LPG a CNG LOVATO EASY FAST OBD II.

Dokonalý moderní systém i pro nejnáročnější zákazníky, vyžadující maximální výkon a spolehlivost ve spojení s minimálními náklady na provoz. Rádi oceníte i jeho cenovou dostupnost.

LOVATO EASY FAST OBD II je v současné době nejoblíbenější a nejprodávanější lpg systém v ČR.

LOVATO EASY FAST OBD II je určen pro starší i pro nejmodernější automobily.

LOVATO EASY FAST OBD II je zkoncipován tak, aby se dokázal přizpůsobit a korektně pracovat se všemi managementy motorů. Spolupracuje s benzínovou řídící jednotkou přes OBD konektor, čímž zajišťuje přesné řízení směsi pomocí benzínových integrátorů.

LOVATO EASY FAST OBD II pracuje ve všech režimech motoru pouze na plyn.

LOVATO EASY FAST OBD II je vyroben z materiálů, které nenarušují vzhled motoru.

LOVATO EASY FAST OBD II pouze u nás s dvouletou zárukou.

Tento produkt má rozhodující vliv nejen na spolehlivost, životnost automobilů a jízdní komfort, ale důležitou roli hraje z hlediska bezpečnosti jízdy. Proto je žádán nejen u zákazníků ojetých automobilů, ale i u zákazníků nových vozidel. Je používán do všech značek automobilů a je rovněž produktem efektivně pracujícím se všemi managementy motorů.

  • VALVETRONIC
  • VALVEMATIC
  • VTEC
  • VVTi
  • TWIN AIR

Několik důvodů proč zvolit právě LOVATO EASY FAST OBD II:

  • velmi vysoká úroveň spolehlivosti a kvality
  • výkon a dynamika motoru zůstává zachována
  • spotřeba plynu téměř identická s benzínem
  • finančně nenáročný servis a údržba
  • cenově dostupný systém
  • měření množství plynu na přepínači
  • pohodlné ovládání na přístrojové desce
  • při montáži obal na rezervní kolo zdarma

Jak funguje jízda na LPG se systémem sekvenčního vstřikování LOVATO EASY FAST OBD II:

Na přístrojové desce ve vašem zorném poli je umístěn micro přepínač, jimž zvolíte druh paliva na který chcete jezdit. Pokud se přepínač nachází v módu benzín, je možná jízda pouze na benzín a na přepínači svítí pouze oranžová LED dioda.

Zvolíme-li automatickou polohu, znamená to, že po nastartování motoru je zařízení připraveno pro automatické přepnutí na lpg. V automatické poloze plynový systém čeká na zahřátí motoru cca 35 °C. Jakmile je motor zahřátý na teplotu umožňující přepnutí na lpg, systém toto rozezná a přepne na LPG. Přechod z benzínu na plyn je hladký a změnu zaznamenáte pouze na přepínači.

Na jaké palivo právě jedete je signalizováno LED diodami - benzín oranžovou a LPG zelenou. Přepínač rovněž umožňuje indikaci množství paliva v plynové nádrži pomocí LED diod.

Při nedostatku plynu v nádrži dojde k poklesu tlaku plynu a systém přepne zpět na benzín. Tato změna je signalizována akustickým pípnutím a rovněž začne problikávat přepínač.

Tuto změnu stačí jen potvrdit stlačením micro přepínače.

Po natankování LPG je nutno opět zvolit na přepínači automatickou polohu.

LOVATO Easy Fast SMART

Systém sekvenčního vstřikování LOVATO EASY FAST SMART je levnější variantou z produkce sekvenčního vstřikování. Je uzpůsoben tak, aby uspokojil i méně náročné zákazníky. Jeho variabilita použití je vzhledem k softwarovým možnostem omezená. Vyhovuje spíše starším vozidlům s benevolentnějším managementem motoru a nenáchylným na ventilové sedla.

Dávkuje rovněž jako systém OBDII, palivo pro každý válec zvlášť. Dávkování řídí benzínová řídící jednotka, která předává řídící jednotce LPG údaje o délce vstřiku paliva. Na rozdíl od jiných značek systémů LPG nepotřebuje tento lambda sondu a ostatní akční členy motoru.

Dalším plusem LOVATO EASY FAST SMART je skutečnost, že v porovnání s jinými systémy lpg, které pracují na volnoběh a od 4000 otáček na benzín, pracuje LOVATO EASY FAST SMART ve všech režimech motoru pouze na plyn.

Při jeho použití je spotřeba i výkon motoru při provozu na LPG, srovnatelná s provozem na benzín. Výhodou je jeho příznivá cenová relace, za kterou se dá pořídit.

Několik důvodů proč zvolit právě LOVATO EASY FAST SMART:

  • velmi vysoká úroveň spolehlivosti a kvality
  • výkon a dynamika motoru zůstává zachována
  • spotřeba plynu téměř identická s benzínem
  • finančně nenáročný servis a údržba
  • cenově dostupný systém
  • měření množství plynu na přepínači
  • pohodlné ovládání na přístrojové desce
  • při montáži obal na rezervní kolo zdarma

Jak funguje jízda na LPG se systémem sekvenčního vstřikování LOVATO EASY FAST SMART:

Na přístrojové desce ve vašem zorném poli je umístěn micro přepínač, jimž zvolíte druh paliva na který chcete jezdit. Pokud se přepínač nachází v poloze benzín, je možná jízda pouze na benzín a na přepínači svítí pouze oranžová LED dioda.

V případě ,že zvolíme automatickou polohu, znamená to, že po nastartování motoru je zařízení připraveno pro automatické přepnutí na lpg. V této automatické poloze plynový systém čeká na zahřátí motoru cca 35 °C. Jakmile je motor zahřátý na teplotu umožňující přepnutí na lpg, systém toto rozezná a přepne na LPG. Přechod z benzínu na plyn je hladký a změnu zaznamenáte pouze na přepínači.

Na jaké palivo právě jedete je signalizováno LED diodami - benzín oranžovou a LPG zelenou. Přepínač rovněž umožňuje indikaci množství paliva v plynové nádrži pomocí LED diod.

Při nedostatku plynu v nádrži dojde k poklesu tlaku plynu a systém přepne zpět na benzín. Tato změna je signalizována akustickým pípnutím a rovněž začne problikávat přepínač.

Tuto změnu stačí jen potvrdit stlačením přepínače.

Po natankování LPG je nutno opět zvolit na přepínači automatickou polohu.

LOVATO Easy Fast PLUS

Pouze u nás přestavby LPG systémem LOVATO EASY FAST, LOVATO EASY FAST OBD II, LOVATO EASY FAST SMART a systém LOVATO EASY FAST Direct Injection s garancí 2 roky.

Systém sekvenčního vstřikování LOVATO EASY FAST PLUS je určen pro starší i pro moderní automobily. Liší se od ostatních systémů tím, že dávkuje palivo pro každý válec zvlášť. Toto dávkování řídí benzínová řídící jednotka, která předává řídící jednotce LPG údaje o délce vstřiku paliva. Na rozdíl od jiných značek systémů LPG nepotřebuje tento lambda sondu a ostatní akční členy motoru. Dalším plusem LOVATO EASY FAST PLUS je skutečnost, že v porovnání s jinými systémy lpg, které pracují na volnoběh od 4500 otáček na benzín, pracuje LOVATO EASY FAST PLUS ve všech režimech motoru pouze na plyn.

Tento, zákazníky velmi oblíbený moderní LPG systém splňuje přísné emisní normy EURO IV. Při jeho použití je spotřeba i výkon motoru při provozu na LPG, srovnatelná s provozem na benzín. Výhodou je i příznivá cenová relace, za kterou se dá tento systém pořídit. Tento produkt má rozhodující vliv nejen na spolehlivost, životnost automobilů a jízdní komfort, ale důležitou roli hraje z hlediska bezpečnosti jízdy. Proto je žádán nejen u zákazníků ojetých automobilů, ale i u zákazníků nových vozidel. Je používán do všech značek automobilů.

Několik důvodů proč zvolit právě LOVATO EASY FAST PLUS:

  • velmi vysoká úroveň spolehlivosti a kvality
  • výkon a dynamika motoru zůstává zachována
  • spotřeba plynu téměř identická s benzínem
  • finančně nenáročný servis a údržba
  • cenově dostupný systém
  • měření množství plynu na přepínači
  • pohodlné ovládání na přístrojové desce
  • při montáži obal na rezervní kolo zdarma

Jak funguje jízda na LPG se systémem sekvenčního vstřikování LOVATO EASY FAST PLUS:

Na přístrojové desce ve vašem zorném poli je umístěn micro přepínač, jimž zvolíte druh paliva na který chcete jezdit. Pokud se přepínač nachází v poloze benzín, je možná jízda pouze na benzín a na přepínači svítí pouze oranžová LED dioda.

V případě ,že zvolíme automatickou polohu, znamená to, že po nastartování motoru je zařízení připraveno pro automatické přepnutí na lpg.

V této automatické poloze plynový systém čeká na zahřátí motoru cca 35 °C. Jakmile je motor zahřátý na teplotu umožňující přepnutí na lpg, systém toto rozezná a přepne na LPG. Přechod z benzínu na plyn je hladký a změnu zaznamenáte pouze na přepínači.

Na jaké palivo právě jedete je signalizováno LED diodami - benzín oranžovou a LPG zelenou. Přepínač rovněž umožňuje indikaci množství paliva v plynové nádrži pomocí LED diod.

Při nedostatku plynu v nádrži dojde k poklesu tlaku plynu a systém přepne zpět na benzín. Tato změna je signalizována akustickým pípnutím a rovněž začne problikávat přepínač.

Tuto změnu stačí jen potvrdit stlačením přepínače.

Po natankování LPG je nutno opět zvolit na přepínači automatickou polohu.

Jakou máte spotřebu LPG?